torsdag 2 augusti 2012

Omg please take this away from me

fin konversation mellan fina kompisarna häromdan... haha gud!
sjukan håller i sig & jag låter värre än värst : ( sov hela dagen, sen tog jag mig i kragen & duschade samt fixade mig, har duschat kroppen varje dag för att få upp slemlösningen i bröstet osv, men idag slog det mig att jag inte duschat håret sen i lördags.... haha ush!
åkte över till Öland med Jonathan efter att han slutat, halva släkten var där samt hundarna, sen åt vi lite mat & lyssnade på kareoke... herregud! runt 8 tiden körde vi hem. skönt.
satte mig i bilen & körde till anki där anna & wejnan också var, chillade & dom åt! sen var jag för trött för att stanna.. ZZZzzz. Nu ligger jag avdäckad i soffan & käka cashew, gott! ska fortsätta med min serie; Dirty Sexy Money! vi hööööörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar