tisdag 4 september 2012

Spreading some words from my heart on a paper

1. Vem är den senaste personen du höll hand med?
Svar: Anki i fredags på IKEA
2. Är du högljud, utåtriktad eller blyg?
Svar: Blyg
3. Vem längtar du efter att träffa?
Svar: Fredrik Ljungberg
4. Är du enkel att komma överrens med?
Svar: Ibland, har ett fruktansvärt temperament
5. Har du någonsin gett upp hoppet om någon men sedan gått tillbaka till han/henne?
Svar: Ja.
6. Om du var riktigt full, skulle den du älskar ta hand om dig?
Svar: Haha ja.
7. Tror du att du kommer vara i ett förhållande om två månader från nu?
Svar: Nää.
8. Vem från det andra könet är i dina tankar?
Svar: Just nu min pappa eftersom jag behöver hans hjälp
9. Vem var den senaste personen du hade en djup konversation med?
Svar: Mamma tror jag
10. Gillar du stora folksamlingar?
Svar: Nej. Verkligen inte, jag får nästan klaustrofobi & får panik
11. Tror du på tur eller mirakel?
Svar: Tur tror jag, det är liksom något man måste hålla fast vid när bra grejer händer
12. Hände något bra den här sommaren?
Svar: Jojodå, även om det inte känts som jag gjort ett dugg så har jag ju faktiskt varit i Berlin med mina fina föräldrar & Kreta med mina fina vänner!
13. Skulle du kyssa den du kysste senast?
Svar: Ja : )
14. Gillar du bubbelbad?
Svar: Ne det är så jävla varmt
15. Gillar du dina grannar?
Svar: Dom funkar, trevliga men jag är inte den som är den liksom
16. Vad har du för dåliga vanor?
Svar: Har inget tålamod så rusar upp mig ganska fort
17. Vart vill du resa?
Svar: Vart vill jag inte resa? För tillfället ser det ut som om det blir resa till Egypten & LA!!!!
18. Har du tillitssvårigheter?
Svar: Njae, är ganska bra personlighetskännare så vet vem jag kan öppna mig till
19. Vad är din favoritdel i dina vardagsrutiner?
Svar: Haha ingen? Komma hem från jobbet & lägga sig i sängen kanske ; )
20. Vad gör du när du vaknar?
Svar: Går upp & kissar
21. Har du några ex som talat om för dig att dom ångrar att dom gjorde slut med dig?
Svar: Njae
22. Vill du någonsin gifta dig?
Svar: Tror nog inte de va
23. Vilket skulle du klara dig utan, Tv eller Musik?
Svar: TV FFS! fuck tv, musik är världens bästa grej

24. Ler du åt främlingar?
Svar: Ibland faktiskt
25. Är ditt hår tillräckligt långt för att ha det i en toffs?
Svar: Ja
26. Vad är du paranoid om?
Svar: Framtiden
27. Vilka är dina favoritbutiker när du ska shoppa?
Svar: H&M, asos.com, new yorker... bl.a. shoppar så olika hela tiden
28. Tror du ålder spelar roll i ett förhållande?
Svar: Mognad spelar roll!
29. Vilket språk vill du lära dig?
Svar: Franska fosho
30. Om du är extremt tyst, vad betyder det?
Svar: Att jag är inne på en lång tankebana där jag försöker förstå vad som ledde till den sista, eller att jag är sur som ett bi, eller helt enkelt för att det är skönt
31. Har du någonsin gillat någon men aldrig talat om det?
Svar: Haha, ja.
32. Vad är det finaste du vet?
Svar: Familjen, eller när någon skriver ett sånt där bra sms man oväntat kan få då & då
33. Tycker du alla förtjänar en andra chans?
Svar: Nej. Man kan faktiskt inte laga allting, ska alla få en andra chans - hur mycket ska man få göra fel då medvetet?

34. Vem sov senast i din säng?
Svar: Deeeeet var nog Petter!
35. Vad vill du ha ut av framiden?
 Svar: Fest. Nej men, något som botar allting & peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar