måndag 3 september 2012

Hej hej hemskt mycket hej hej

hej! jag har varit helt sämst med uppdatering, mest handlar det bara om bilder. men jag gillar mer att kolla på bilder på bloggar än att läsa. men kan dra lite nu om senaste händelserna.
i torsdags var det sista dagen för min anna på jobbet, så det var helt tomt idag typ, hon började plugga i lund idag nämligen. efter ca. 2år tillsammans varje dag så är det lite lustigt. men men.
i fredags så vaknade jag, lunchade med anki på amigo, gick ut med hundarna, åkte till kalmar med zeljka & senko sen hem, chillade, åkte på fest hos felix-nykter, däckade med hundarna!
i lördags chillade jag lite, eller ganska mycket, sen svirade jag om, förade hos anki sen tog vi tåget in till kalmar med lisa & julia, skulle ta ut pengar men hamnade på fördrink på o'learys, sen vidare mot popidyll där vi träffa malin & kraft mfl, dansade & drack öl, sen var det dags för nattbussen... ZZzz
& så igår då så sov jag hela dagen, bytte inte ens om min sovtröja, trött tjej. busade lite in i det sista med hugo & sen vart de chill här hemma igen!
såååådärja, det var lite händelser i ord, idag är jag så jävla trött, vet inte varför, men ska göra allt för att hålla mig pigg. tänkte planera såhär: få telefonsamtal från min läkare, handla mat, köpa block & spruta, experimentera, sy en ny kasse, kanske till graven & sen om jag orkar, städa... hehe. SES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar