torsdag 20 september 2012

I varje ebb finns en flod av människors öden

hej.
jag kunde tydligen inte skriva någon text till förra inlägget! det jag ville ha sagt var att jag vill verkligen gratulera min bror jonathan på alla möjliga vis nu när han inte är hemma!
det är så sjuuukt jävla tråkigt att inte kunna fira riktigt med honom, ni vet, väcks tidigt av mamma & pappa, viskar fast de inte hjälper & sen sång, paket & frukost på sängen! det är ju rena lyxen. det är kul för hela familjen liksom. jag älskar min familj, mer än något annat i hela världen, dom är dom bästa &jag älskar verkligen vår relation, kan prata om allting! olika saker med olika människor, hos mamma lättar jag mitt hjärta, hos jonathan kan jag prata om händelser, saker som gör mig ledsen, teknik (gudskelov) & festa, min pappa hjälper mig med jobbiga grejer som hur man ska tänka i vissa situationer, bilar, vissa beslut jag ska ta, det ekonomiska! JA alla i min familj har format mig till den jag är, & jag skulle dööööö om detta försvann! ush.
så därför vill jag mest bara säga hur otroligt jobbigt det är att inte kunna gratta min bror idag, jag vill krama honom, råka somna i hans säng när han öppnar paket, sjung skitdåligt & sedan krama honom lite till. visst jag var hos han i helgen, men då är det mest bara fest som gäller. & min present till honom var monsterjam, som han redan visste om! men det hade varit kul om han fick något av mig idag med... helt omöjligt. ääääe blödigt värre, måste sluta vara sjuk, sluta kolla på OTH som gör mig waaaay toooo blööödig alltså!
sagt som sagt - jag älskar min familj! ni är helt underbara! tack & bock till er som tog er igenom detta ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar