tisdag 4 september 2012

So elephant, this is thuesday, what about that?

Okej idag då? Jo fy farao vad trött jag varit, helt sjukt alltså! 
tog mig igenom jobbdagen iallafall, sen efter körde jag med kakor till anki & hennes kollegor på family house. fick förresten topp betyg på mina kakor av mina kamrater på jobbet som jag bjöd : D men fyfan vad jag lyckats också ; ) hehe. 
jaja, efter det så åkte jag hem, avbokade skabb hotellet jag bokade i söndags, & hittade värsta lyxhotellet i typ massa glas, dog lite att de var från samma pris & nästan bredvid varandra. så vart ska jag? det är hemligt. men nästa vecka åker jag anki & anna iväg för att fira hennes födelsedag : D ska bli skitkul att bo på hotell ihop, sen en överraskning som kommer knäcka ; ) uhuhuhu längtar! 
hämtade mamma på jobbet, pratade med pappa, åkte hem & beställde käk från pizzerian! hyffsat gött ändå. sedan så har pappa köpt en iPhone till mamma, en vit 4S som jag så har suttit hela jäkla kvällen för att fixa den till henne, kontakter, appar, mappar, mail, konton mm. ganska jobbigt då hon inte kan någonting av sånt själv hehe! sitter nyduschad nu & tänkte måla naglarna sen SOVA! herregud vad jag behöver sömn! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar