fredag 7 september 2012

Update me with the american candy

Köpte ett nytt påslakan i Kalmar förra veckan! bytte om till det igår & fytusan så fint det blev, don't you think? mysigt var det också efter en dusch! mamma klippte mig förresten igår också, ca.5-6 cm så nu har jag kort hår : ) mig kvittar, för bara känslan av att ha tjocka toppar är ju guld.
brände nyss en skiva till family house så de kan ha lite go dansa-och-prova-kläder musik i butiken : ) ska iväg & lämna den sen efter 4 eftersom jag ska hämta ut ett paket då också, hoppas på att de är mitt smink som kommit! väntat i evigheter!!! annarså är de lugnt, aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag varit i veckan...
gjorde det klokaste beslutet hittills i onsdags, gick & la mig & somnade vid 6. bästa ever.  woho. & igår då? jag chillade mest, & idag kommer min pappa hem med en present till mig : D YAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar