lördag 29 september 2012

Yesterdays pictures

Hej fortfarande inget internet, suger röv! Men kan mobilblogga, bara att jag kan inte ändra till den exakta tiden : / igår köpte jag thai & tog med till Anki, sen satte jag mig på tåget till Kalmar, mötte upp Madde & Tessan. Shoppade lite & bytte min piercing, dock är den ganska obehaglig : ( den är rak & 0.4 mm tjockare! Lite stramt & gör ont i tänderna lite typ! Aaah får se hur det blir. Vandrade hem till Madde & så körde vi hemåt!
Skulle vila, sprängande huvudvärk men äh. Anki & jag tog oss ner till amio & drack oboy. Sen hem igen, sen vipps så var vi hos Anna & beställde en resa över nyår : D : D yaaaaaay! As gött ska de bli! Åt även lite kvällsmat & skrattade innan vi gav oss hem o natten. Äh ni får några bilder i oordning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar