onsdag 19 september 2012

iPhone skin

när jag var i göteborg jagade jag efter skins till mobilen. ni vet dom man klistrar på så det ser ut som ett skal men egentligen är det bara ett klistermärke! jag har börjat tröttnat lite på skal då blixten blir instängd av den : ( tråkigt. tyvärr är jag så jävla rädd om min mobil bara, vill gärna inte ta sönder den! igår surfade jag runt lite i hopp om att hitta något, var sjuuuukt svårt då det låg omkring 150 spänn, eh nej tack! klickade hem detta med blommor & björnen som spelar. 59:-/st som klappat & klart! mest bara för att testa. fick dessutom det rosa iSkin skalet på köpet? +en godiskola! haha. man tackar såhär på sjukbädden.
ja ni ska veta att jag är suuupersjuk, fick gå hem från jobbet i måndags & jag blir inte bättre! så får ligga hemma & kurera mig denna vecka! ska försöka uppdatera mer, har inte haft ork än
/lola rimer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar