lördag 13 oktober 2012

This camera is so fucking perfect its insane



åh vad jag älskar min nya kamera!! helt sjukt. min baby fosho.
ovan är några bilder från idag, testade en annan effekt. finns sjukt mycket, kommer bomba er med bilder typ! haha.
igår! stressig dag, lagade 3-rätters (berättar sen med bilder) sen efter 7 nångång så åkte vi till Oskar. Sjukt mycket galej, var överraskningsfest för Jesper, så vi var väl runt 26 pers. Gött mos. Dock slog fyllan till, jag är inte van vid att supa längre typ! Näää men att blanda vin cider sprit öl & energidryck är ju något i sig! haha vi var hemma vid 12°! tänka sig. däckade direkt efter att jag trillat ute i diket.
idag vaknade jag vid 7, FUCKING JÄVLA 7. Så jävla jobbigt bakis att jag trodde jag drömde. Huvudvärken var inte att leka med, illamåendet & till råga på detta, jag hade synundersökning i Kalmar... dog. men jag klarade mig fint. hade ändrat synen lite, valde 2 nya bågar också : D yay! sen åkte vi runt i 700 olika affärer som mamma & pappa ville in i -_- åh.
somnade hårt när jag kom hem & nu gosar jag bara i sängen till SATC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar