söndag 7 oktober 2012

Vi drog till Malmö & Karlskorna för att se TED

Igår drog vi lite spontant på roadtrip till Karlskrona. Ingen var sugen på fest så bio fick det bli. inte nog med att vi kom ifrån emmaboda alldeles för sent, vi körde typ halvvägs till malmö också eftersom anna & google map inte är så bra ihop. men när vi väl hittat till bion så hade de faktiskt inte startat den, vi fick till & med köpa popcorn & läsk! så filmen drog igång 21.25 istället för 15. hehe. Kollade på TED i alla fall, den var liksom helt okej, överdrivna jokes, men helt okej! ingen superbra film.
Därefter så satte vi oss på PM för att ta en öl, eller jag drack cola rättare sagt eftersom jag körde! var sjukt DÖN där inne alltså, majgod. dessutom lurade anna ett gäng på att vi skulle spela i musikalen om hästar idag vid 13.00. haha dör. anki började dessutom också flörta med black jack killen... sjukt mysko. bara läskig. fick till & med skicka bilden ovan till hans mobil..... dör.
därefter körde vi hem! jävligt skön kväll faktiskt, sjukt skön helg för den delen också! även om jag inte druckit så har jag haft det kalas! så länge man gör något behöver det inte betyda att man festar! punkt. nu har jag nybäddad säng & ska glo lite på SATC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar