onsdag 3 oktober 2012

'cus Im wasting my time on your love

haha översöt bild på anki & mamma från igår! 
drog till Kalmar efter jobbet med brudarna på bild, kollade lite i stan, hittade lite smågrejer, beställde synundersökning, provade & la undan bågar! göttigt. colour me up.
idag när vi hade möte på jobbet så bjussade dom på kanelbullar, hela lokalen STANK, ja , jag har fobi mot kanelbullar, & nej jag säger inte varför. vill bara spy. 
har äntligen uppdaterat min dator till Snow, jag hade en gammal version så kunde inte uppdatera till Lion, jonathan sprang in hos apple i götet, de brände snow till mig & idag fick jag hem den. as gött ju! så nu kan jag äääääntligen lägga in min nya musik på mobilen, hur gött som helst ju : ) är så äckligt trött så lär däcka inom en timme typ, nä men ska visa er min shopping, ska bara ta ett kort till & sen in med att på datorn! kramisar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar