fredag 19 oktober 2012

Write some words on a paper and show the world

det här med budord på toalettrullarna...

Hej! Idag blev jag sängliggandes, inget jobb. Kämpat med konstant huvudvärk i 1,5 v nu & igår tänkte jag ta det lugnt efter jobbet, somnade vid 6, tänkte vila ut. Vaknade vid 10 & hade värre huvudvärk än innan. Somnade om & vaknade igen vid 4 med samma värk : ( så ovärt alltså! Spelar ingen roll hur många tabletter jag tar heller, sugit!
Sen rekomenderar jag inte att tatuera underarmen ; ) haha nej men är så sjukt jobbigt att ligga i sängen? Kletar ju av jukon hela tiden, den stöter emot armen & allting. Kommer nog ta ett tag innan svalan läker! haha. Annars ser det fint ut, tänk om en tatuering var svinbra direkt efter så man slapp smörja, hålla den fin, ren osv. Haha jobbigt läge!
Ne ska försöka göra någonting nu, även om man har huvudvärk, så kan man ju inte ens ligga i sängen typ? Allt är jobbigt. Aa fifan. Sen förresten, förlåt för alla bilder jag slänger upp & sen ingen text. Antar att ni får stå ut då min kamera är hög prio i mitt liv nu ; ) haha! Ne men hoppas ni gillar dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar