lördag 27 oktober 2012

I know it isnt the light in the end of the tunnel

ursäkta att jag lyser med min frånvaro här!
veckan har gått fort, alldeles för fort. Vaccinerat mig mot influensan, fått massage, nattbesök av Hugo, shoppat & jobbat! lite så faktiskt. & igår körde jag först till Kalmar för att möta madde, hämta nya glasögon, gå på stan & äta Kina mat! Gött. Sen körde jag hem igen, sydde om en klänning jag köpt & sedan satt jag i en bil mot Kalmar igen! Fast med anki zeljka & anna! Åt fin middag på Athena, sen bio Savages som var skitlång! Var inte hemma fören kvart i ett typ! & då åkte vi hemifrån vid 7. Ja jisses. Hade sån sprängande huvudvärk också : ( fan vad jag hatar mitt huvud. Vill skjuta det. äh.
Idag då? Big day, maskeradfest hos Anki! Fast först ska anna & jag bli bjudna på tre rätters av henne ; ) gutt. Ska försöka prova sminket lite nu innan jag hoppar in i duschen! hehe. Ooooh detta ska bli såååå himla kul. Hoppas bara att huvudet vill hänga med också, så tråkigt om jag måste lägga mig tidigt! Vi hörs senare! Lovar att inte glida ifrån så mycket igen.. heh h

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar