måndag 1 oktober 2012

Sometimes I wonder why you stay so sad


Fick dessa mysiga skor på posten idag! Mina andra "uggs" jag har är för stora & inte alls fodrade längre inuti! så tänkte dessa i kort modell kunde va skönt. typ värsta mystofflorna inuti också, heh. är ju hyfsat inspirerad av indian modet, alltså fjädrar, fransar & mocka! som ni har märkt. så dessa är jag lagom nöjd med ; ) pappa fixade nät här hemma igår med, fast bara med sladd, inte wifi. så har letat & letat efter mina tatueringstryck & slutade med att jag fick rita upp själv : ) men jag är nöjd! den 17e har jag anki & anna bokat tid för lite ink! : ) gött. ska bli skönt att få den andra foten gjord, NOT, fan va pain. ae, har betalat mina skulder nu, anki bokade nyss tågbiljetten till kastrup & sen skickade jonathan min programskiva på posten idag! fan va gosig han är som hjälper mig! 
nu ska jag bannemej sova, eller kolla one tree hill & lyssna lite på wakey!wakey! först. KRAM

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag tänkte bara höra med dig vart du köpt skorna? Är ute efter såna jag med! :)

    SvaraRadera
  2. Hej anonym! Jag har köpt dom på h&m's hemsida! Så de är nog inte så svåra att hitta! : ) kram!

    SvaraRadera