tisdag 30 oktober 2012

From heaven to hell in a few minutes

Ska mest flika in såhär & säga att min namnsdag har varit helt förträfflig!
Supermånga grattade mig på jobbet, mamma köpte massa fina presenter till mig i Kalmar, jag hittade ny vinterjacka + massa andra fina grejer, fick äta sushi & tillsist träffa hundvalparna en stund & älskade Teo var verkligen förtjust i mig så log med hela hjärtat.... tills jag kom hem.
Hämtade ut ett paket, mina skor satt helt jävla fel..... duschade, min sårskorpa från svalan bara trillade & hur såg det ut under dag? jo, bara konturer på ena sidan av vingen.... all färg i mitten är borta :'( JAG DÖR. fan fan fan, det som inte fick hända, & jo tjena, kommer aldrig hinna med att åka ner till tatueraren på ett tag. Alltså karma. i hate you. från typ världens bästa dag till en gråtandes isabelle.
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar