torsdag 10 mars 2011

Kan hon dessie, kan jag!

1. Är du singel? Yes det är jag!
2. Är du lycklig? Ja klart jag är lycklig : ) vill bara ha bort all smärta! heh.
3. Är du uttråkad? Haha nae, men tar en paus i bygget.
4. Är du ledsen? Nej, absolut inte : )
5. Är du italienare? Nej.
6. Är du gravid? Nej.
7. Är du full? Nej, men önskar jag vore!
8. Är du en cooling? Löjlig fråga.
9. Är du från Irland? Hehe nej, men ett par Gothia killar trodde jag var det.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja, lyckligt gifta : D

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte ännu, har inte fått "the moment" så låter frågan hänga i luften, än är det inte försent.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja, eller ah.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Haha ja, så mysigt.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Självklart!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Yes I have. Spiderman kyss actually.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur kan jag veta?
7. Är du kär? Hehe ne.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Vi får se! Hänger även denna i luften.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Får nog välja kärlek.
2. Hår eller ögon? Hår!!!
3. Katt eller hund? Hund tror jag.
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar?
Få bästa vänner, gärna de jag redan har : D
5. TV eller Internet? Hmm, internet tror jag.
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca ofc!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? No doubt, vild utekväll.
8. Pengar eller lycka? Lycka! Fast okej, jag vill gärna ha en kosing i plånkan också!
9. Dag eller natt? Beror på, men okejdå, dag!
10. MSN eller mobil? HAH, helt klart mobil, håller någon ens på med MSN fortfarande?

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Aldrig försökt : )
2. Brutit ett ben? Im gonna have to say no.
3. Gjort nåt du ångrar? Haha ja, ung & dum.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej fyfan aldrig.
5. Ljugit för någon du tycker om? Kan ha hänt, ja.
6. Ätit en hel tårta? Usch nej.
7. Gjort bort dig offentligt? Min vardag. Så ja.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Beror på vilket ex man menar, men ja.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Hade en sköldpadda när jag var liten, mamma frös den till döds i frysen... nej jag har aldrig lipat över henne!
10. Velat försvinna? Åh ja.

Skit
Vad såg du på tv sist? Black Swan.
Vems blogg läste du sist? Classes (LLLLLLLL)
Vad åt du sist? Apelsiiiin.
Vem pratade du med sist? Min mor.
Vad sa du? "Men förhelvete mamma, du kan ju inte släppa hylljävlen nu?!? åååååh :@" typ.
Vem ringde du sist? Jonathan.
Vem messade du sist? Well, let's keep that as a secret.
Vad läste du sist? Twilight boken 2a.
Vem pussade du sist? Men åh va drygt, orka ställa same fuckin' question. *hemlig*
Vem kramde du sist? Ankica-babe!
Vem bjöd du sist på något? Hm, kan det varit mamma på något random?
Vad köpte du sist? Massa grejer idag : D jacka, hylla & krokhylla typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar