söndag 13 mars 2011

I can't always be prepared for life

Frulle! yoggi på sqweeeeze!

Okej, det blev rörigt igår, hit & dit. Skulle inte till festen först eftersom det bara gällde personalen. Men Anki & jag kom in ändå. Var där runt 10 tiden & röjjde! Dans dans dans. & jag såg min bror DJ:a för första gången & jag måste erkänna att jag är fasen stolt, grymt bra var det! Han & Jonas bör verkligen satsa på det där! Hur bra som helst!
Blev en massa bus på dansgolvet all the time, jag träffade polare som bor lite här & var nu såsom Jonas, Johan, Björn, Max, Filip & Steffan! Det kan inte bli mer än trevligt, & så Andreas också då, ny kontakt! Hell yeah.
Avslutade kvällen i repan tillsammans med ett gäng, jag anki didde & torsten satt ihopträngda i en 2manna soffa, jisses. Haha bjöd på show också! Ae det var askul.
Gick hem vid 4 helt själv på storgatan, heh. Fyllekäkade tacos & kollade på SATC hemma. underbart avslut.
Idag däremot så chillar vi jävligt hårt här hemma, ska bli thai food snart också! yay. bästa.

Anki & Didde, så fina så! finally!!!& i repan, Bille, billes tjej & Timmmi : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar