tisdag 8 mars 2011

Dream on, im not a superhero!

ny väggdekoration över sängen, MUSIC i plåt.

Okej, jag rekommenderar inte att vara vaken 41h av 48. Usch.
Jag somnade fruktansvärt sent i söndags natt & det resulterade i 3h sömn innan en lång arbetsdag! Vilket senare resulterade i en däckad Issa i soffan 15.30. Kan ni gissa när jag vaknade?
Idag 04.40. Yes, jag sov i 13h & mådde skit. Feber, magont, huvudvärk & en käke som är ur led vilket leder till ont i örat! fyyy, när jag trodde att livet var nice igen!
Så idag var jag kaputt, tvingade mig upp till arbetet & jobbade samt gick på ett möte. Men halv 12 fick det vara nog, tur att Zekke var superduper underbar & körde hem mig! åhå.
Fick som en liten tröst, ett paket på posten innehållande 4tygmärken till nästa pyssel projekt, 2 par häftiga lösögonfransar & en present till mamma! underbart. nu ska jag fortsätta med soff-mys.

l

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar