lördag 19 mars 2011

Im kinda a colourfull person

Hello chickens!
Lite glest var det här ja men vafan! Jag jobbar, festar & sover.
I torsdags fick jag fina nyheter, nämligen förlängt på jobbet tills 22a december, hur sjukt?
Slet även som ett djur & gifte mig med LK.
Fredagen bjöd på en tripp till Kalmar med mamma, var på sjukhuset för att skriva upp mig som blodgivare. Ni vet att pappa var sjuk, då behövde han flera liter blod & vill kunna hjälpa andra!
Åt sushi, shoppade & grälade lite.
När jag kom hem, då var det bara till att slänga ihop lite grejer & dra till Anki för att förfesta! Drog efter ett tag vidare för att kolla in rugbyn. Tjejerna vann över åkra, så jääävla gött. Dock förlorade killarna, fyy! Drog tillbaka till Anki & så kom zigge, hampus, david, nille, robban & nino.
Förade som fan sen tog amela oss till Amigo där vi röjde till Rebecca&Fiona.
Fast jag blev fastklämd i staketet & tog mig därifrån & upp till tim, så stod i stort sätt hela kvällen vid tim & så johan lite. spydde för att jag åt hamburgare bland annat, gick ner i brygga & så kom mamma! vilken hjälte.
idag är riktig bakisdag, kollar mtv cribs & käkar thai mat. kvällen kanske erbjuder bio. vi får se.
stay tuned folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar