söndag 27 mars 2011

You must understand my weekness

Hej!
Har spenderat hela dagen i stort sätt i soffan nere tillsammans med tatto-anki. har ätit glass, fluff & druckit vanilla coke. galen söndag! helt perfekt.
& medans hon kollade på Greys så passade jag på att städa, dammsuga, plocka in nytvättade kläder, fixa, betala räkningar, organiserat papper i pärmen & plocka in i diskmaskinen! jag är fan bäst.
Körde hem henne runt 6. Sen dess har det vart råchill framför tvn. Sen kom jonathan, fixade lite mat till morgondagen osv. & nu har jag begravt mig ännu en gång i soffan för att se Big Brother. Ska krypa ner i sängen därefter & mysa till en film! Jag bara älskar att börja sent på måndagar!
& så har jag fixat lite med designen här igen, lite fresch sådär. jag gillart, ni med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar