lördag 26 mars 2011

I suposed we never even were in love


Goddag!
Gårdagen på arbetet var ganska okej ändå! Ville bara hem på slutet, skippade träningen & somnade somfan. Väcktes av mamma vid 7 eftersom Anki försökte få tag på mig.
Dressade om & drog till henne. Körde & hämtade Jonas & sedan vidare till Mikaela där alla var.
Förade lite där, eller inte jag eftersom jag körde. Drog vidare till Nöjeshuset efter ett tag & där sög det som fan, även om vi fick rabatt på inträdet så drog vi kvart i tolv. Skjutsade hem Mickis också innan! fyfasen.
Idag fick jag äntligen sova ut, som jag längtat! Ska köra mamma & pappa till flygplatsen vid 3, de åker till Gran Canaria ikväll. Fusk.
Men tar med mig Anki & Henke som sällskap, så tar oss & käka lite där inne sen också : D därefter tror jag att Anki följer med hem igen eftersom jonathan åker till Tyringe idag! blä.
Ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar