onsdag 9 mars 2011

What are you kids doing in here?


Okej vi har nässpray med cortison(?) i, egentligen till bihålor men hade de tillsammans med min öroninflammation i somras också så!
Sen har vi samarin till magen,
den stora är berocca - kosttillskott typ,
ena röda är någon vitamin som är till för kvinnor tror jag,
den andra röda är familjevitamin alltså en massa vitaminer i en & samma tablett,
de två små vita är vitaminer till hud, hår & naglar - de suger just nu,
& tillsist den minstingen är special tablett till huvudet.
Som ni kanske märker, jag måste ha vitaminer! heh.
Nu ska jag försöka bli bättre, med en jävla massa roliga minnen från helgen (Anki i mitt hjärta) HAHAHAH, åhå, 2 filmer "The Social Network" & "Tangled" båda var verkligen skitbra. &tillsist lite soffhäng så ska jag bli bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar