söndag 6 mars 2011

Smedby

Hej kompisar! Jag är fan så död man kan va på en söndag efter fest! ojojoj.
Drog till Smedby igår på 20års fest för Amanda, mycket trevligt. Käkade taco paj, gick tipspromenad, snurrade in anki i toalettpapper, dansade till gamla dängor, träffade gammalt fest folk, knöt nya bekantskaper, missade nattbussen, gick i strumpor på motorvägen, badade bastu, sov på en massagestol i ett omklädningsrum, drack redbull, gick typ 2km, tog en 05.18 buss till Nybro med killarna, såg att ett tåg gick 7.23 så fina pappa fick komma & hämta Anki & mig.
HAHA jag dör. Var hemma vid 7 imorse, vaknade halv ett. Jag är fruktansvärt död. huvudvärk har jag också! men det var det värt, jag hade fan asnice igår, ibland är livet fint! Precis som mina nya ögonfransar : ) puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar