onsdag 30 mars 2011

My best friend list


6 skillnader mellan dig och din bästa vän:
1. Hon flörtar, det gör inte jag!
2. Hon älskar att bajsa, jag hatar det!
3. Hon är skelögd, jag är normal!
4. Hon är så jävla störd, jag är normal!
5. Hon har en stalker, det har inte jag!
6. Hon är äldre (fast bara 2dar)

6 likheter mellan dig och din bästa vän:
1. Vi älskar converse
2. Vi älskar att sova
3. Vi vet hur man shoppar
4. Vi "working our ass off"
5. Vi har glasögon
6. Vi har tatueringar

Vad hade din bästa vän valt?
1. solsemester (x) vintersemester ( )
2. öl ( ) cider (x)
3. rock ( ) ballader (x)
4. lunar (x) bilddagboken ( )
5. britney spears ( ) christina aguilera (x)
6. myskväll (x) fest (x)

6 frågor om er
Hur träffades ni första gången? Bänkkompisar i trean, efter en hel del bråk så fann vi varandra igen i typ 8an, & sen dess har hon vatt på mig som en igel.
Hur många år har ni varit bästa vänner? Snart 4 år tror jag!
Älskar ni varandra? Händer.
Vad är ert starkaste minne? Rassle 07 i think ; ) har en jäkla massa minnen, typ som den gången vi festade hemma hos mig i 8an ; ) hehe.
Vad brukar ni göra? Messa, kolla film, sova, festa, äta chips & glass, shoppa, resa!
Är ni vänner om 10 år? Nä, tror inte det! life goes on.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar