söndag 25 april 2010

Kroatien inköp del 1

(det blir mycket bilder idag men vafan)
Tänkte slänga upp lite bilder på inköpen i Kroatien. Orkar inte springa runt & leta efter allt just nu : P men tar lite i omgångar. Så idag får det bli ringarna & skorna som jag köpte!
Så japp : ) sakta men säkert minsann! sedan så måste jag tillägga att vissa av ringarna var inte så bra : ( så de finns några som har tappat färg & ALLA färgar av sig. så varje dag har jag blåa fingrar. inte så snyggt kanske, men det kvittar! för snygga är dom!
Här är då skorna : P tänkte fota dem nyss, men de är så jävla skitiga, men hade tydligen fotat dem i kroatien. Så 1. gröna låga converse. 2. beiga gladiator sandaler med nitar. 3. favoriterna, leopardmönstrade "hopp-in" skor.Dessa ringar var faktiskt de enda som jag själv la pengar på : ) rådiggar den stooora röda zebra ringen! den andra vanliga zebra ringen är typ en "bästis" ring med Anki : D haha ne men vi köpte likadana. (den enda som inte färgar av sig)Dessa 3 köpte Jelena till mig : ) ÄLSKLAR de 2 stora "gladiator" ringarna. & guess what, de kostade bara 13:- ville jag ha fler? japp japp. Den lilla jordgubbsringen är underbar : ) hihiDessa 2 (sista) köpte Anto till mig : ) som ni ser så är nit ringen redan missfärgad : ( så jävla synd för den är huuur grym som helst. & hur jävla söt är inte körsbärs ringen? ÅHÅHÅ. jag ville köpa fler : ( menmen. jag älskar varenda en som om de vore mina barn, nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar