tisdag 20 april 2010

Shopping på IKEA

tjenare !
Kom nyss hem. Jahopp dagen i sig då? jodå den har varit bra, steg upp vid 9 & drog till frisören vid 10. Kollade hur mitt hår skulle vara & efter 20min var jag på väg upp mot Johan. Satt där & tjötade lite. Sen kom Anna & så åkte vi in mot skolan : )
Chill dag. Hade rätt rolig religion lektion faktiskt : ) sedan så hade vi MAKT i typ 20min istället för 3h. Så vi tog bilen mot Kalmar! wohoo. ut till IKEA direkt. STORhandlade, massa möbler till Diana, själv hittade jag 2 urläckra påslakan jag har suktat efter : ) mmmh. Körde in till stan en veva & köpte med oss sushi som vi åt i bilen : ) körde hem & bar upp alla grejer | : dog nästan lite. Sen helt plötsligt hamnade vi i djuraffären & kom ut med 2 st guldfiskar : ) tyvärr var det Diana som handlade där. Mötte upp mamma & så handlade vi & nu sitter jag här : P awesome!
Söt tjej visar 3 olika miner i skolan.Söt tjej poserar utanför IKEA (där jävligt många killar raggade :S )Efter IKEA drog vi till vår kompis i Kalmar : ) haha Anna var ledsen att drickan var slut ; )Serverade lite till DiddiGlada tjejer shoppar upp alla pengar ; ) hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar