onsdag 21 april 2010

va?! eller va!?!

ursäkta uppdateringen.
dagen har varit helt sämst, jag vet inte riktigt vilken planet jag var på.
mådde skit verkligen. ville bara gå under jorden.
tog 12.31 tåget in till skolan i alla fall, sen hämtade Sandra oss vid stationen.
Hade tråkig svenska lektion men rolig samhälls lektion, fick t.o.m pluspoäng.
var fasen väldigt aktiv för att vara jag idag.
sen kom mamma & hämtade oss, jag höll nästan på att bryta ihop?
Tur att Diana fanns där.
Kom hem & bröt nästan ihop igen, åt lite mat & sen tog mamma & jag på oss walking skorna & gick mot Ica. Köpte mat & sen beställde vi en dricka på Systemet. Gick hem igen med min cykel också. Är skitvarmt ute nu : O anyway. Hade tänkt plugga lite MAKT nu så jag kan vara klar med den tills på tisdag. Hörs senare.
Hugo ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar