måndag 12 april 2010

Vilken dag

Tja! Kom typ innanför dörren för 15min sen. Har varit en mycket lång dag.
Först var det skola, pappa körde in oss : ) skönt. Drygt där minsann.
Sedan så gick vi till stationen i värmen. Tog 14.02 tåget. Fick sällskap med Madde hem & vi pratade om allt mellan himmel och jord. Hur nice som helst. Har saknat det : )
Stod utanför mig vid vägen i typ 20 min. Sen vid 3 ringde Diana & frågade om jag skulle med till Växjö. Så japp, hoppade in i bilen & drog dit med henne & Johan. Åkte till Rasmus & hämtade honom & sen vidare till Amanda. Kollade in hennes lägenhet & sedan skulle vi käka. Jag sushi & de andra McD. Sushin var STÄNGD pga. nytt tak. Jävla skitfan.
Fick bli sallad på McD i alla fall för min del. Sen tillbaka till Amanda & sen lämna Rasmus & Hem.
Fick mess av Amanda i bilen & så ville hon prata. Så jag hoppade ur, slängde in väskan & drog mig mot sjön. Mötte upp henne & snackade! Härligt.
På vägen hem så kom pappa så åkte med honom hem : ) haha. Vilken dag.
Så med sprängande huvudvärk så ska jag sätta mig & skriva religion hemtentan som ska vara klar imorn (y) love it....
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar