torsdag 22 april 2010

Väldigt dålig uppdatering. GRATTIS PAPPA


hejhej : )
förlåt för dålig uppdatering. men har varit riktigt upptagen. är egentligen det nu med med tanke på att vi har kalas här hemma. Pappa fyller nämligen 44 år idag : ) så GRATTIS ÄLSKLING. var alltså uppe 4.45 idag på morgonen : ( suck.
Jobbade & det gick fort som fan, vi fick vara handledare åt en ny tjej. Sedan gjorde vi färskvaror & hade möte med Mona. Därefter gick Anna & jag hem. Eller hon åkte bil & jag cyklade som en idiot.
Gjorde klart APU uppgiften & vid kvart över fem åkte jag på möte. Ett jääävligt bra möte : ) hihihihihi.
Åkte hem vid 6 typ & ja... gästerna var redan här men bytte om lite snabbt & så käkade jag middag. hehe. så nu har henke & jag spelat robinsson spelet ; ) sen så vann vi 22 400 på Jepoardy : D ägde sönder. Precis käkat tårta & kollar på sveriges sämsta bilförare. så ja. härlig kväll.
imorgon börjar jag jobbet vid 2, skönt? hell yeah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar