onsdag 14 april 2010

Hihihih sooool

Hej nu är jag hemma efter en lång dag (igen) andra gången denna vecka : P haha.
Skolan var väl chill, hade uppsatsskrivning på morgonen, skrev 12sidor så det känns nice : ) därefter var det håltimma. Satt & chillade, sen hade jag utvecklingssamtal & mamma började nästan gråta över mina betyg (a) hihi. Så söt.
Sen pluggade jag på samhälls hemtentan som ska va klar om en vecka! Good girl. Åkte hem vid 4, tåget var inställt så fick ta ersättningsbuss. Gick upp till Johan & så sökte jag & Anna HÖGSKOLA! se på fan. det trodde jag inte om mig själv. hihi (a) vi får väl se om jag pluggar eller inte sen, vill se om jag kommer in bara ; ) därefter gick vi till frisören & beställde tid till balfrisyren : ) sedan tog vi 2 rundor runt sjön `` superhärligt (Diana kissade i skogen haha). Tog också en tripp på andra sidan järnvägen. Sen tillbaka & gå till Dianas lägenhet & rota efter pappa. Sen gick vi tillbaka till Johan & satte oss på taket & drack kaffe i solen : ) uuuunderbart! Ringde Jonathan & mötte upp honom. Sedan så gick vi hem! Ska skriva in samhällen på datorn & sen slappa troligen. Har massa bilder att visa också. Så lägger upp dem sen! Oj var långt det blev. Haha. Seees

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar