måndag 19 april 2010

Effektiv är mitt mellannamn

hehehehehej.
Kom hem vid typ fem. Men har varit & handlat lite & så nu.
Skolan var chill, hade tagit med biskvier till Anna, Diana & Anki. Men varken Anki eller Diana var där så Anna & Madde fick bli gottegrisarna. Haha. Sedan så pratade vi mycket om studenten & man får tacka Aro för att ha fixat det ena : ) brraaa! Sedan så fick jag reda på projektarbetet, VG. Är stolt faktiskt. Trodde bara ett G skulle sättas. Menmen. Gick mot stationen vid halv 2. Sedan drog Dosan & jag till MS & jag fyndade mig en jacka + present till pappa. Därefter slappnade vi av på Fenix med lite kakor & en hel del kaffe. Satt där i dryga 2h. Sen vandrade jag hemåt : ) gjorde lite på APU uppgiften & sen drog vi till Ica. Fyndade nått riktigt bra där med, + att vi köpte present till pappa : ) han kommer att bli uuuuur glad.
Nu ska jag ta tag i hemtentan lite & resten av APU uppgiften! Visar er inköpen strax!
Detta kläder min kropp idag: tisha från Bike for Fun, kofta från nån butte i Sthlm, tights från Kappahl tror jag. Klocka från Bike For Fun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar