måndag 26 april 2010

Filmtajm

hej där fellas!
var ganska mycket sängliggandes idag. kollade på shutter island : ) fyfan vilken grym film. lite invecklad, men hänger man med stenhårt hela tiden så fattar man : ) rekommenderar!
sedan kollade jag på i hate valentines day : P haha den rekommenderar jag med. ganska typisk såndär tjej film : P men killar borde absolut se den för att få tips ; ) därefter såg jag halva trubbel i paradiset. Sen kom mor&far hem. fick 10 ringar av mamma, 3 stora & 7 såna där små enkla, 2 ansiktsmasker, 4 armband, 1 nagellack som jag redan har ; ) & sen en tröja! supersött!
visar det senare!
startade in to the wild, men vetifan om det är nått att ha asså! ska checka senare.
var ute & gick en 20minutare med mamma också, kände att jag behövde det, även om jag inte mår speciellt bra! huameja : (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar