fredag 16 april 2010

Lycklig tjej handlar

Var nere & mötte upp Julia på stationen. Sedan gick vi till Ica, så handlade jag lite grejer. Åkte hem med mor, & hon stanna där. hehe. Men här är inköpen:
En mycket liten (men ack så jävla praktisk) väska i ränder. Hur lätt som helst. Riktig partyväska! 49.50:-
Men jäääävligt efterlängtade dödskallering. Såg den för flera månader sen i butiken, ville inte köpa den då. Men sen blossade den upp i bloggvärlden. Då ville jag verkligen inte ha den. Men kan verkligen inte motstå. Mmmh. 79:-En typ "jag-vet-inte-vad-jag-ska-kalla-det" mönster på ring : ) AWESOME. det var två men mamma fick den andra, den var likadan fast lite tjockare. fick båda för 10:- i alla fall : D
& tillsist min tiara till balen : D åååhåhå så himla fiiin! : D 249:-

"snöret" i mitten är prislappen som jag inte har klippt bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar