onsdag 28 april 2010

Låååång dag

tjena tjena, hejhej.
japp. kom hem för typ en halvtimme sen! usch men det var chill.
Diana & jag var ute & gick på vår håltimme faktiskt : ) tog nog 15-20 min eller nått : D haha skönt var det i alla fall. Sen gick vi upp & kollade vad vi fick på hemtentan i religionen, vg- det satt inte helt fel : D as nöjd. woho. sedan så hade vi svenska, köpte med mig en kaffe & äpple. men drog till systern för att kolla öronen & japp, jag har nån vit vätska bakom örat. (i örat alltså). så jag ska vara försiktig, ligga högt med huvudet, ta näs spray & blååååsa!
kollade på filmen på svenskan, sen hade vi samhäll. kollade på film där med. sen slutade vi en halvtimme tidigare typ : D åkte med Sandra ner till stan, gick & kollade lite, hittade 2 ringar (a) heheheheh. asnice ju. tog 4 tåget hem : ) tog sällskap med Anki & ja. när jag kom hem så fick jag reda på att pappa har blivit tillfrågad ett nytt jobb : D go for it säger jag. hehe. ne men grattis pappa : ) du är bäst.
snart kommer pappsen hem & då blir det Jon Stenbergs & lasta bilen, sedan går jag nog hem därifrån. Jappjapp. nu blev det mycket.
hörs senare! visar ringarna då också. samt ett plagg jag fick av Anki idag : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar