söndag 7 november 2010

Home sweet home

aaaaaaaalright!
efter att ha möblerat rummet, gjort i ordning, städat, bäddat rent, duschat, rakat benen, fixat mig, gjort chokladpudding & cyklat till anki för att dricka lite gott så är jag helt klarvaken nu : O
vid halv 10 kom anki & jag på att vi ville ha langos, så köpte lite stuffs & sen var vi proppmätta. jesper kom & gjorde oss sällskap : ) sen åkte vi hem till honom, himla fin & stor lägenhet : ) kollade på film, skulle sett nån jävla äcklig sak, men nöjde oss med Saw 3 för jesper hade inte sett den : )
seriöst, jag höll på att somna som fan där. men sen efter att jesper kört hem mig så blev jag klarpigg | : typiskt va? nu ska jag titta på disney channel & troligen sova... fast DC är inte bra såhär sent, & verkligen inte datorn heller, dessutom så orkar jag icke sätta på en film.......... life's hard.
men godnatt där ute : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar