måndag 29 november 2010

Ursäkta min franska

Hej i snön. usch.
Vill fan inte ha snö. inte på vägarna i alla fall, det är tråkigt att köra som en kärring.
hehe nej men idag är en såndär "jag-pallar-inte-med-en-jävel-låt-mig-vara-dag"! ja seriöst, jag tror att jag kunde strypt varenda människa som sa någonting till mig idag! fyfan. vissa röster är jag riiiiktigt trött på : ) men annars trivs jag på arbetet : ) sjukt glad att jag har anna, tim & malin. mest anna. hehe. idag dåra. jag träffade sune. sune sa att jag var frisk som en nötkärna. så nu botar vi huvudvärken med motion. hehe. sen handlade jag mat, åt lite tacos, körde till Guld ulla & bytte mitt armband jag fick av mor&far, eftersom det tappade färg (?) efter ca.12 timmars användning... dålig stil. så om det nya jag fick idag blir likadant så får jag lämna in det också & så får "Miss Dee" ta hand om det. På tal om Miss Dee. Tycker synd om min Diana idag : ( stackare, tur att det inte var värre i alla fall, tänker på dig sötis!
Seeeen så tvingade mamma mig till FH, trots att jag var svintrött, tjurig & ville duscha! åt lite skummtomtar i alla fall. hehe gott. såååå nu lyssnar vi lite på DAR & luktar på de nytvättade, nybäddade sängkläderna : D aaaawesoooome, eller som tim hade sagt åwsåm. så jävla fult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar