fredag 5 november 2010

Oh happy day!

Hej!
Efter många timmars tv tittande samt målande av ringar så känner jag mig äntligen lite bättre.
pappa har kommit hem också, så fick massa vitamin wells dricka : D var även & inhandlade choklad & lant chips nyligen : ) vilken underbar fredagskväll! ska nog faktiskt till & med se IDOL ikväll. det var minsann längesen, har faktiskt slutat att se repriserna också! har inte ens koll på vilka som åkt ut. haha. jajaja. tänkte visa er lite fina grejer från förra veckan, handlade lite på FH, fick namnsdagspresent av mor&far sen så kom mitt nya bankomat kort : D älskar deeeeet! har mer mer mer bilder att visa er senare! : )

En jävligt nice leo kofta från FH. riktigt nice!& så ett par snygga cuttade vantar : D perfekt för mig som alltid är varm om händerna, samt att man kan messa lättare : ) woho!ps. jävligt dålig bild, jagvet. ds. men fick denna mini högtalare/radio/mp3 högtalare av mina föräldrar i namnsdagspresent : D & titta : D titta så fint mitt kort blev! awesome va? gillar mina nails också ; ) rauwr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar