lördag 27 november 2010

The magic night

Nu tänkte jag ta mig i kragen & berätta om gårdagen! (fiffigt)
Vaknade av min kära familj som gav mig fina presenter, bla. ett stort rött läppstift i glas. älskar det. sedan vid 2 så åkte jag till anki, som tog mig till Kalmar. där vi åt kina, shoppade lite (a) & tillsist så fick jag en suprise! nämligen en make up (over) på Make Up Store : D av Ling. Visserligen stod hon bara & tjatade om hud, (hennes däremot kunde hon ju tagit lite extra uppmärksamhet till..) anywho, jag blev skitsnygg. sedan så blev jag "smink-blind" & traskade ut ur butiken med en kassa med produkter över 2000:- i. ajsing. men det gör inget, produkterna var som mirakel för mig. & vem vill inte ha bra smink liksom? så kosta vad det kosta vill, men nu har jag smink för minst 5år framöver. I love make up store.
Därefter satte vi oss på tåget hem. Fick massa presenter av anki : D thanks hun! sen kom anna & albin, marko, nicklas & elias, brodin & lalle : ) förkrökade. sen fick vi stressa iväg till stationen. där satte tjejerna mig på ett tåg tillsammans med marko, nicklas & elias (!). jisses. elias sa att jag skulle av i nybro, men lurade mig. sen skulle jag av i kalmar, & så får jag ett mess av anna att jag sa ta buss 110 & hoppa av andra stoppet. jisses tänkte jag igen. men de jävlarna var med på tåget & suprisade mig : D hahah så jävla nervös jag var.
sen gick vi till annas systers lägenhet & därefter till sjösjukan : D & jissses så jävla kul jag hade. helt annat folk är dryga palace människor. kändes inte ens som om jag var i kalmar. loved it. nya människor är bäst! hahaha. sen åkte vi hem med ivan. så jävla kul, anki spydde i bilen & sen låg lutad halvägs ut genom den, anna fick flyga ur bilen två gånger för att spy & så började hon lipa över att hon fått för starka drinkar & att det var synd om ivan. hahahaha. sen hemma, så slänger sig albin i en snödriva. vi har matfest i köket. anna somnar i toan, albin fiser & sover under mattan, jag käkar för gammal prickikorv, anki pratar med viggo & så somnar vi med varsin glass i munnen. hahahaha. underbart. vaknade idag & upptäckte till min förvåning 4 facebook namn & ett mobilnummer, jahaja!
sen käkade vi bakis pizza & levde livet i gårdagens smink. MEN TACK SOM FAN! det var riktigt jävla awesome igår. 7 av 5 möjliga prickikorvar! high five!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar