tisdag 23 november 2010

Sen när försvann mystiken?

Goddag! hade jag själv valt så hade det varit ett godmorgon nu! med tanke på att jag fick dra mig ur sängen halv tio : ( blä. är skit trött idag. vetifan hur jag ska orka jobbet.
men igår gick det i alla fall bra : ) var bara lite smådrygt då & då. kul att jag är fadder till en ny, som är typ 50+. hmm. kristoffer tycker jag är duktig i alla fall : D dessutom så fick jag till & med vara på min gamla avdelning lite igår.
idag däremot har jag hunnit med att lämna av skräp på miljöstationen, köpt presenter till anki, handlat på ICA, köpt frallor på Fenix & varit i gamla garaget. Sen skulle jag hämta ut mitt körkort, men då hade den där jävla posten fan bara öppet 8-10 & 15-18 hur dumt? ååh. så kan inte hämta det fören på fredag typ.
sen får vi ju inte ta & glömma att jag fyller år på fredag, innan tyckte jag att det skulle bli skit kul. men nu vet i fan, är inte alls pepp. kanske för att jag inte vet någonting om vad jag ska göra (?) & allt helt enkelt inte verkar lika kul längre... hmm. ja jag vetifan hur jag ska göra.
nu måste jag äta lite middag & sedan sminka mig osv. tycker verkligen det är skitkul att börjar jobbet om 1½h ... -_- not.
trevlig dag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar