tisdag 16 november 2010

En massa nålar & tyskar

fint att gå upp 04.20 idag. ja jag var en aning trött. sen att jag synade djävulska bitar är en annan femma. jag var faktiskt imponerande duktig idag med mitt lean-förslag som även Jag löste åt Emrik & Johan. heh. fick en massa ros av Marie ; ) & inte bara ris. hehehe.
köpte med mig kycklingtallrik med mamma sen efter jobbet också,
igår tog jag blodprov, 5rör & det sög. imorgon ska jag ta spruta i armen, i gotta love the doctor. not. nej men ska upp en timma tidigare imorgon också, med tanke på att jag missade 2h igår dåra. men det går bra, nästa vecka kanske det till & med är andra arbetstider & nya arbetare ; ) humma humma!
fick massa mess av Elinn också i söndags om att tyskarna som var här för ett tag sen kommer till helgen. hahaha. ja jag har faktiskt inte bestämt mig ännu om jag vill träffa dom, med tanke på christopher, får nog ta på mig en förlovningsring eller något liknande. haha.
nu ska jag hoppa in i duschen & sedan spela spel. Tack för mig.

Ny leo/dalmatin kofta & dubbel vikt halsduk från igår! Försökte även ta en bild på min lilla idé förra veckan. skapade ett öronsmycke med kedja mellan första hålet & andra högst upp. i like.

1 kommentar:

  1. tack :D för du tjatade på Jockiboi att ha sex med Anki när hon knappt var vid medvetande <333333333333333333333333

    love u girli girl

    SvaraRadera