söndag 21 november 2010

When we were young

Hej : ) eller godkväll snarare!
Har för det mest bara slappat nu, fick även ta tag i matlagningen eftersom mamma är på vinprovning, pappa i oslo & bror pratar med flickvän från paris. jisses. bara jag som inte är glamorös? haha! försöker fixa alla jäkla blommor & sånt som jag fått pga körkortet : ) haha så gulliga ni är, tack!
sitter & tänker på gårdagen, haha! säger bara ett ord: pöh. hahaha.
ska plocka in mina nytvättade kläder i garderoben nu & sedan städa undan lite till på rummet, är så jäkla skönt att slippa tänka på att lägga sig tidigt. börjar ju inte fören 2 imorgon.
så kan meddela till er att bloggningen kan bli gles denna vecka med tanke på att jag jobbar kvällsskift 14.05 - 23.30. så ni vet det : ) men idag är jag fan duktig anki?

Kortet till vänster & rosen till vänster från farmor&farfar!Ring & blomma samt mittenkortet från familjen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar