lördag 6 november 2010

You live until you don't

Hej! jag blev lite ledsen i ögat när jag insåg att klockan var halv 10 när jag vaknade, klarpigg.
satte på disney channel & åt choklad. har faktiskt inte rört mig utanför rummet ännu (a)
har inte stigit upp ur sängen, inte ätit frukost, inte ens morgonkissat! jisses. jag har bosatt mig i min säng : ( buhu. men, jag har jobbat på ett inredningsprojekt som jag ska fixa klart snart! har skapat en Word-talva. inte jätte stort jobb att "copy-paste" men svårt att hitta allt bara!
men det är inte allt jag gjort heller, i veckan så fifflade jag med ett siden tyg! ni ska få se senare! nu ska jag nog visa mina föräldrar att jag lever! Puss så länge

Bjussar på en bild på Niklas, Johan & mig från i somras : ) det var tider det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar