onsdag 10 november 2010

Atchoooo

Tja!
är dunder förkyld : ( vetifan vart de kommit ifrån. men känns som hela jag ska sprängas, hör ingenting knappt, nyser fan konstant, näsan rinner med massa tjockt snor (nasty, jag vet) & vi ska inte ens tala om min jävla slem hosta : ( har redan hostat så hårt att jag har fått ont i nack/ryggen. fan också.
så ah, jag arbetade inte idag. vaknade vid 6 igen sen & var tvungen att gå & snyta mig, sen vaknade jag helt väck vid 9. fan detta suger. men jag hoppas på att jag kan arbeta imorgon : ) saknar mina arbetskamrater lite faktiskt ; ) dessutom tackar jag inte nej till den nya snyggingen på jobbet ; ) uhlala. pop.
nu ska jag städa iordning lite, alla näsdukar & flaskor. blää. frågan är om jag ska orka laga mat senare... hmmm, nä jag tror inte det. får invänta jonathan så han kan göra det. : )
men ett plus idag, det är att mamma kom hem med en fiiiin ring & b&j glass : D hur underbar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar