söndag 7 november 2010

Vill bara flika in & säga att..

dessa små jävlar är verkligen beroendeframkallande, mmmmh! underbart. åhåhåh. & det bästa är, att de kommer i sex pack ; ) höhö. nej fan va tråkigt. jag behöver sova, fast hittade en nice film på Disney Channel så ska slöa framför den! behöver ett break ; ) hehehh. fast pratade med sanna i tele innan så antar att det var mitt break för dagen.. huameja! jag vill inte ta blodprov imorgon!!!!!
ps. min bror kom hem från Paris igår, & efter att ha varit hos polare i Lund så är han hemma nu : ) så skönt! dock är jag så jävla avundsjuk på killen, fan jag vill också till Paris. dessutom har den lilla valpen köpt med sig en Ipad :| eller jag tror han köpte den i Lund... ej säker. men fan va sugen jag vart på en Ipad nu, sjukt bekväm "dator". yeeeeha! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar