söndag 7 augusti 2011

Regndansat


åh. idag är issa trött. började med att föra i ankis partymood basement med wejnan & berg! var väldigt mycket fanta & rosé u know. Sen traskade vi ner till stationen. Tog tåget in till Kalmar, vandrade bort mot Söderport, tog ett tag eftersom fylleanki var i farten. Klängde på oskar & ah, nånstans tappade jag bort dom : ) satte oss ute & rejvade lite, hade serious talk med didde & sara, didde & jag har ju våra hemlisar! haha nej men det är nice! sen började det ÖS regna verkligen, ville dö lite, vaskade ännu en nagel också efter några white russian... hehe. Stod inne & dansade lite & då kom min låt : D gissa om jag blev happy, har letat efter den sen 07... hahah lyckliga issa. Anki var dock lika full haha!
Sen skulle vi minsann gå till kinakorvarna, satan va det regnade, nice som jag är så snodde jag en filt, bra regnskydd= svintung dygnsur! Jag hade sandaler som jag traskade i vattenpölarna med, fyfan. Sen kom vi minsann på nattbussen, det var nice som fan. Didde fick självklart vara min bussbuddy! det är nice, fick i alla fall skydda mig mot hans axel när det åskade... : ( buhu jag är verkligen livrädd. Lyssnade på musik, kollade spel & lyssnade på allt annat sorl.
Världens bästa mamma hämtade upp oss på stationen eftersom regnet var helt crazy!
Lustigt att jag inte är söndersjuk idag, mår faktiskt hyffsat bra : ) nu ska jag äta fralla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar