tisdag 2 augusti 2011

She finds strength in her anger

Jag har återuppstått! galet.
Somnade sent inatt, mardrömmarna gör mig galen. Men jag är starkare än så : )
Vaknade halv elva idag, var en snäll lillasyster & gjorde gröt, rostat bröd & juice till mig & storebror, han flyttar om ca 2 veckor så måste ta vara lite på tiden kan jag känna, åh det kommer bli så tomt här hemma : ( menmen.
Förhoppningsvis kanske jag kan hitta en bättre aura i hans rum istället för mitt? vi får se.
Är nyduchad nu i alla fall, messar runt lite, snackade med mamma också! haha lilla pappa var så stolt över att han köpt nya lacoste skor på östermalm... & nu är de & kollar på pride tåget. ja jisses vad jag vill till Stockholm, men snart är det cypern : D can't wait. Vill verkligen komma ifrån allt jävla skitsnack & människor nu. Pallar inte mer.
Ska ner & göra ärenden om ett litet tag, hämta ut ett paket, växla pengar på banken, handla massa mat, aktivera mitt nya bankomatkort om det anländer! Sen ska minsann jag & storebror göra tacos : ) fy så gott. Jaa, jag kan nog hitta tillbaka till gnistan : )
Sen måste jag verkligen tillägga ett STORT JÄVLA GRATTIS till finaste finaste Julia som fixade körkortet idag, ååååh jag är så stolt över dig gumman : ) bäst är du!
Som ni märker, bloggen kommer tillbaka! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar