onsdag 3 augusti 2011

I've got money in my pocket

Yäy, *host* not.
Vaknade efter en riktigt förträfflig sömn, dock hade jag världens halsont? Gjorde så satans ont, sved, uppsvälld, vitt. Usch. Dock gick det värsta över efter en alvedon & te. Så det var skönt. Låg verkligen & lipade så ont som det gjorde, fan också. Jag har inte tid att vara sjuk, åker ju om en vecka liksom. Fyfan.
Dock hade jag fått brev, från banken, mitt nya bankomatkort! yääy, äntligen har jag pengar igen, usch har varit hemskt att inte ha någonting : S speciellt inte under en festival... men nu jäkla ska jag spara pengar!!! fixade ju sparkonto också så yes!
Ska fortsätta dricka te nu, kolla tv, måla naglarna & chilla. Äntligen kommer mamma & pappa hem ikväll igen, så måste kanske städa köket lite... vi får se, jag är ju faktiskt sjuk (a)

tumme upp på nya bankomatkortet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar