söndag 28 augusti 2011

Nya rummet, so far...

När man kommer innanför dörren!
Sängavdelningen & dator/smink bords avdelningen : )
Tv avdelningen, fortfarande väldigt onöjd med delen, ser så tomt ut...
men so far så ser det ut såhär : )

Där har ni lite av hur det ser ut i nya rummet för tillfället : ) blått som ni kan se, men jag trivs faktiskt i det, behaglig färg! & så är det mycket mycket renare på väggarna än i gamla rummet! fyfan. Men ska försöka hitta lite andra grejer så som en fotlampa på golvet brevid tvn & rullgardin, ska byta gardiner också eftersom gröna marimekko inte riktigt är min stil.
Men fyfan va jag har legat i, somnade till & med innan idag, 5-7 sov jag : ( usch helt slut.
Tur att det är eftermiddagsvecka på jobbet denna vecka! Även om jag har en miljon grejer att göra så som bank besök, frisören mm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar