söndag 28 augusti 2011

People are very crazy

Godkväll! är helt fucking slut, tur som sagt att jag slipper gå upp vid 4 imorgon bitti. Fyfan va hemskt det hade varit. Så ska istället kolla lite avsnitt igen av HIMYM, går igenom serien igen!! haha. Sen äta lite vindruvor & dricka isvatten. Göttigt värre.
Pratade med min bror i telefon nyss också, var ju eeeevigheter sen jag hörde av honom. Känns så jäkla lustigt här hemma utan honom... lite tråkigt. Men ska ju upp till honom i helgen så ligger för tillfället & kollar på priser & tågtider till helgen : ) ser lovande ut! Kul också att jag tar med mig Anki & Henke, plus att vi ska hälsa på (& troligen bo hos) David, min kusin : ) fruktansvärt trevligt. Awesomeness äre! Såååå vi hörs innan jobbet imorgon ; ) slänger in en söt liten bild från Cypern också ; ) hahaha muy muy loca ! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar