tisdag 2 augusti 2011

I was supposed to buy a lether jacket, but times are hard

Godkväll : D
Kom nyss hem från kvällens äventyr.. haha! Chillade med anki hela dagen, hon var sugen på tacos så... snackade lite, softade, visade kläder! Sen skjutsade chrille ner oss till Tim, hängde med honom & Robban när de spelade tvspel, var kvar i ca 4 h? ja jisses, sen kom nån affroman jag inte kan namnet på, men trevlig var han : ) kort efter kom Bille, då kändes det lite för mycket ungkarlslya, så anki & jag drog ner i källaren, hämtade våra rides & cyklade hem till Wejnan, han snaggade anki lite, vi kollade nån zombie novellfilm på 2an & sen var det bike back home. Direkt när jag ställt in cykeln, så textar Jonathan, så körde ner till Nelson & hämta upp honom!
Nu, lökig som jag är, ska jag ta en kalldusch, äta chips & dipp & chilla i soffan till Spiderman : D vilken kalas dag. Jag har fan varit duktig, först laga brakfrukost, sen banken, hämta ut paket, sen handla mat, sen laga mat, cykla runt, hänga med folk! göttigt.
Sorry att jag inte har roliga bilder att visa längre typ, men det kommer! trust me, ni ska få se mina naglar, vaskade dom! Målade över dom, pallade fan inte fylla på dom & ah.
Vi ses imorgon peeps! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar